یکشنبه 17 تیر 1403 - 7:29 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 438
نویسنده پیام
saeedzarepour آفلاین

مدیران انتخابی
ارسال‌ها : 1430
عضویت: 3 /2 /1391
محل زندگی: iran>>>kerman>>>bam
سن: 24
شناسه یاهو: saeed.zarepour
تشکرها : 465
تشکر شده : 1212
سفر ناگهانی مظلومی به کرمان

تماشا: پس از اتفاقاتی که در اولین تمرین مس برای فصل جدید رخ داد تمرینات این تیم تعطیل شد و حتی گفته می شود که قاسمپور و سایر دستیارانش به حالت قهر کرمان را ترک کرده اند!

عدم برگزاری تمرین دیروز شایعه قهر مربی مس را تقویت کرده است و باتوجه به روحیه حساس قاسمپور که به سرعت در برابر

اتفاقات این چنینی واکنش نشان می دهد این قهر چندان هم غیرمنتظره نبود.

اما ظاهرا تبعات ماجراهای دیروز ادامه داشته است و مدیرعامل باشگاه مس پس از لغو جلسه صبح دوشنبه خود با لیدرهای تیم بعدازظهر همان روز جلسه ای را با آنها برگزار می کند تا متوجه شود که لیدرهای تیم اصلا از سپردن نیمکت مس به قاسمپور رضایت ندارند.

رابطه تیره هواداران مس و قاسمپور پس از آمدن این مربی به کرمان با استقبال سرد از او مشخص شد و در کمان همچنان محبوبیت چیرو که خیلی ها معتقد بودند ظالمانه از نیمکت مس کنار گذاشته شد بیشتر از قاسمپوری بود که مس با او فصل

را به اتمام رساند.

مربی فعلی مس در بازی های فصل قبل به تعداد انگشتان یک دست هم از سوی سکوها تشویق نشد تا مشخص شود او خیلی در کرمان محبوبیت ندارد. کنار گذاشتن قاسم دهنوی و مصاحبه های قاسمپور و بازیکن سابق مس علیه یکدیگر و همچنین کنارگذاشتن چند مربی کرمانی از روی نیمکت مس، رابطه لیدرهای مس و مربی این تیم را شکرآب تر هم کرد تا ماجراهای دیروز در اولین تمرین مس رخ دهد.

البته گمان می رود این رابطه تیره علل دیگری غیر از این موارد را هم در خود دارد که پشت پرده است و بر ابعاد این اختلافات افزوده است. از سوی دیگر پس از اتمام فصل قبل هم مشخص بود که باشگاه مس علاقه چندانی به کار کردن با قاسمپور ندارد و مذاکره جدی آنها با قلعه نویی و مظلومی نشان می داد که آنها نیز از عملکرد او راضی نبودند.

اما زمانی که مدیران مس در صدد بودند یکی از  اولین تیم هایی باشند که تکلیف نیمکت خود را مشخص می کنند با قاسمپور قرارداد خود را تمدید کردند. حالا باید دید باشگاه مس تا چه اندازه از مربی خود حمایت می کند.

هرچند گنجعلی خانی در جلسه ای که امروز با لیدرهای تیم برگزار کرد و متوجه شد از جمع 17، 18 نفره آنها بیش از دوازده نفر مخالف حضور این مربی هستند از آنها خواست چند هفته ابتدایی لیگ را به قاسمپور مهلت دهند!

قطعا باشگاه مس می داند کنار گذاشتن قاسمپور در این شرایط از نظر اخلاقی حسابی چهره مدیریت این باشگاه را خدشه دار می کند و پس از چند نتیجه ضعیف در هفته های ابتدایی این جا به جایی روی نیمکت منطقی تر به نظر می رسد.

به هر شکل پرویز مظلومی هم همچنان بی تیم است و سایه او روی نیمکت مس به شدت احساس می شود! او روز گذشته با پرواز ساعت 18 ماهان به کرمان رفت تا با مسوولان این باشگاه مذاکره کند.


امضای کاربر :



چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 11:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از saeedzarepour به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: hamed68 &
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :