یکشنبه 24 تیر 1403 - 1:53 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 1075
نویسنده پیام
kibamana آفلاین


ارسال‌ها : 18
عضویت: 21 /1 /1391
سن: 19
تشکرها : 2

همه چیز در مورد پروژهٔ هابیت‌های ۱ و ۲(ادامه ی فیلم های ارباب حلقه ها)

با سلام به تمام دوست داران سینمای هالییود و داستان های تخیلی این سینما!!چند روزی است بعد از انتشار اولین عکس ها از پروژه هابیت ها و نشان دادن چهره کوتوله های داستان هابیت در نظر گرفتم که این پروژه بزرگ و پرخرج سینمای هالیوود را برای شما دوستان از اول باز کرده و برای شما اطلاعاتی از داستان بزرگ هابیت ارائه دهم !! در این تاپیک شما میتوانید درباره 13 هابیت اصلی داستان ، مکان های اصلی داستان ، عکس ها و خبرهای دسته اول هابیت ها را دنبال کنید!!

داستان هابیت : هابیت داستان ” بیلبو بگینز”جوان است که همراه ” گاندولف خاکستری” و 13 دورف ( کوتوله) راهی یک سفر بزرگ می شوند ، سفری که منجر به روبرو شدن ” اسمیگل” و ” بیلبو” می شود ، و در همانجاست که ” بیلبو” حلقه ی قدرت را از چنگ ” اسمیگل” در می آورد.

یکی از هابیت ها (بیلبو بگینس)

بیلبو در جوانی اش خانه ای بسیار قیمتی ای را از والدینش به ارث می برد.در آن زمانها او نسبت به سایر هابیت ها غیرعادی و بی صبر بود و به دنیای خارج از Shire علاقه مند بود.سپس او یک جادوگر مسافر به نام گندالف را که بعضی وقت ها به Shire می آمد ملاقات کرد و گندالف از همان آغاز از بیلبو خوشش آمد.سالها بعد گندالف به همراه چند دروف دیگر نقشه کشید تا گنج از دست رفته اشان را از اژدهایی به نام Smaug پس بگیرند و برای این منظور به یک هابیت به عنوان سارق نیاز داشتند.و برای این کار،گندالف،بیلبو را انتخاب کرد.

بیلبو نمی دانست چه اتفاقی در حال رخ دادن است و حتی از او سوالی پرسیده نشد.او تغییر بسیاری کرده بود؛تقریبا 50 سال داشت،باثبات و فربه شده بود و دنبال ماجراجویی هم نبود.بیلبو ابتدا متحیر شد و دورف ها را هم متحیر کرد و در آخر دورف ها بیلبو را فقط به خاطر گندالف با خود همراه کردند.در طول سفر بیلبو باز هم دچار تغییر های اساسی شد،دورف ها را با خود همراه کرد و بسیار مفید واقع شد.

گاندولف خاکستری

گاندلف همیشه لباس خاکستری می پوشید،ریش بلند خاکستری داشت و شبیه یک پیرمرد عجیب بود.اما او یک جادوگر بود و برای مدتی طولانی دراطراف سرزمین میانی (Middle-Earth) بود تا آنجا به کارش برسد و چیزها را مرتب کند.الف ها،دورف ها و انسانها او را می شناختند و با مردمان کوچکی به نام هابیت ها دوستی داشت که این مسئله مهم به نظر می رسید.

دورف های گروه Thorin & Co. از او در مورد مشکلی در مورد یک اژدها از او درخواست کمک می کنند.او هم هابیتی به نام بیلبو بگینز را همراه آنها به سفر می فرستد تا هابیت ها را کمی در جهان پهناور بیرون از شهرشان دخالت دهد.به علاوه با این کار می توانست اژدها را غافلگیر کند زیرا اژدها دورف ها را به خوبی می شناخت.

عکسی از 13 دورف یا هابیت اصلی داستان هابیت

برای دیدن سایز اصلی عکس که در حدود 2 مگ میباشد کلیک نمایید :

http://www-images.theonering.org/tor...BT-DWF-007.jpg

نام : بومبار -- یکی از 13 هابیت

درحاليكه بيشتر مجموعه تورين اوكنشيلد وابسته به بوفار و محدوده سلطنتي و اشراف دورين است، اما برادرش بومبار و پسرعموي آنها بيفور مشخصاً در اين محدوده قرار ندارند. آنها در غرب به دنيا آمده و بزرگ شده­اند، نسلي از معدنچيان و كارگران ذغال­سنگ. آنها در جستجوي آينده­اي بهتر و شايد به اين دليل كه به آنها گفته شده آبجو در آنجا رايگان است به لونلي ماونتين آمده­اند.

نقش­آفريني: استفان هانتر

نام: بومبار

نام مستعار: بومبار چاق بيچاره

تاريخ تولد: نامعلوم

نژاد: كوتوله خازادوم، اما نه در محدوده دورين

قد: 4.5 – 5 فوت

تاريخ مرگ: نامعلوم – در سال 3018 T.A زنده است

تطابق: خوب

والدين: نامعلوم

همسر: نامعلوم

تاريخ ازدواج: نامعلوم

فرزندان: نامعلوم

شرح: بسيار چاق و سنگين، بومبار با شنل سبز تشخيص داده مي­شود. او طبل مي­نوازد.

نام: دوری - یکی از 13 هابیت

اين سه برادر، فرزندان يك مادر هستند، نمي­توانند خيلي متفاوت باشند. دوري برادر بزرگتر بيشتر وقت خود را صرف مواظبت از اوري برادر كوچكتر مي­كند مبادا سرما بخورد يا خود را به كشتن بدهد. هيچ­كس نمي­داند نوري وقت خود را چگونه مي­گذراند. دوري، نوري و اوري نسبت به يكديگر بسيار وفادار هستند و اگرچه از جدال با يكديگر راضي هستند اما نمي­گذارند كسي به هر كدام از آنها آسيب برساند.

نقش­آفريني: مارك هادلو

نام: دوري

نام مستعار: ندارد

تاريخ تولد: نامعلوم، شايد قبل از 2809 T.A

نژاد: كوتوله منطقه دورين

فد: 4.5 - 5 فوت

تاريخ مرگ: نامعلوم – در سال 3018 زنده است

تطابق: خوب

والدين: نامعلوم

همسر: نامعلوم

فرزندان: نامعلوم

شرح: نامعلوم، با شنل ارغواني قابل تشخيص است

نام: داولین -- یکی از 13 هابیت

فرمانروايان كوتوله، بالين و دوالين­ اقوام نزديك در تورين هستند. اين برادران دو نفر از صميمي­ترين دوستان نيز هستند. بالين جنگجوي پيري است كه دوران سختي را گذرانده و جنگ­هاي زيادي داشته است، اما هنوز در باز پس گيري قلمرو لونلي ماونتين شك دارد. داولين چنين تفكري ندارد. باور او به رهبري تورين تزلزل­ناپذير است. او جنگجويي قدرتمند و آبديده با اين طبيعت است كه به هركس كه كوتوله نيست اعتماد ندارد، به خصوص هركس كه ممكن است جن باشد، داولين را نمي­شود به راحتي دور زد.

نقش­آفريني: گراهام مك­ناويش

نام: داولين

نام مستعار: ندارد

تاريخ تولد: 2772 T.A

نژاد: كوتوله منطقه دورين

قد: 4.5 – 5 فوت، تقريباً 137 تا 152 سانتيمتر

تاريخ مرگ: 3112 T.Aتطابق: خوب

والدين: پدر، فوندين و مادر، نامعلوم

همسر: نامعلوم

فرزندان: نامعلوم

شرح: داولين ريش آبي­رنگ دارد، چشمان او روشن است و كمربند طلايي و شنل سبز تيره نيز دارد.

نام : ثورین -- یکی از 13 هابیت

ثورین IIنوه و وارث پادشاه دورفها یا اربور- "ثرور"- بود.اما اربور در دوران جوانی تورین توسط اژدهایی به نام Smaug نابود و اشغال شده بود.ثورین اتفاقی فرار کرد-او خانه نبود.پدرش "ثرین II" از طریق یک در سری فرار کرد.

ثورین سالهای زیادی در تبعید در دانلند واقع در کوه های بلو به سر می برد و همواره در فکر گرفتن انتقام از Smaug و گرفتن دوباره ی قلمرواش بود.اما اجرای این نقشه مدتها بعد میسر شد.تورین رئیس مردمش شده بود که گاندولف را ملاقات کرد و وضعیتش را با او در میان گذاشت.گاندولف به او کمک کرد و سارقی را در اختیار او گذاشت: بیلبو بگینز

نام:ثورین

نام مستعار:اوکنشایلد،پادشاه زیر کوهستان،پادشاه مردم دورین در تبعید

تاریخ تولد: T.A. 2746

نژاد:دورف،منطقه ی دورین

قد:نامعلوم،اما به طور تخمینی 4.10 فوت (حدود 147 سانتی متر)

تاریخ مرگ: T.A. 2941

ردیف:خوب

والدین: ثرین II(پدر)

همسر:ندارد

فرزند:ندارد

توضیحات:در حال بررسی


دوشنبه 21 فروردین 1391 - 14:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
kibamana آفلاین



ارسال‌ها : 18
عضویت: 21 /1 /1391
سن: 19
تشکرها : 2

پاسخ : 1 RE همه چیز در مورد پروژهٔ هابیت‌های ۱ و ۲(ادامه ی فیلم های ارباب حلقه ها)

بازی هابیت در سال 2012

بر اساس گفته های آقای Martin Tremblay، مدیر عامل Warner Interactive بازی The Hobbit در سال 2012 و مدتی قبل از به نمایش در آمدن قسمت اول

فیلم پیتر جکسون یعنی The Hobbit: An Unexpected Journey، که اکرانش در ماه دسامبر 2012 است عرضه خواهد شد.

هنوز معلوم نیست که این بازی در مدتی نزدیک به اکران فیلم ذکر شده منتشر میشود و یا جور دیگری است. و تنها چیزی که معلوم است انتشارش قبل از

اکران این فیلم است.

همچنین روزنامه لس انجلس تایمز اشاره ای کوتاه مبنی بر این که این بازی برای چندین پلتفرم منتشر خواهد شد کرده است ولی چیزی زیاد دیگری از آن نگفت.


دوشنبه 21 فروردین 1391 - 14:01
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :