یکشنبه 17 تیر 1403 - 7:08 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 385
نویسنده پیام
saeedzarepour آفلاین

مدیران انتخابی
ارسال‌ها : 1430
عضویت: 3 /2 /1391
محل زندگی: iran>>>kerman>>>bam
سن: 24
شناسه یاهو: saeed.zarepour
تشکرها : 465
تشکر شده : 1212
قاسمپور: با مس به دنبال قهرمانی در لیگ بر‌تر هستیم

ابراهیم قاسمپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به تمدید قرارداد خود با مسوولان باشگاه مس کرمان، گفت: به هر حال ما مربی هستیم و باید مربی‌گری کنیم. من در هفته‌های پایانی هدایت مس کرمان رابرعهده گرفتم و توانستیم با همت و تلاش بازیکنان و مدیران این باشگاه مس کرمان را ضمن بقا در لیگ بر‌تر تا رده نهم جدول رده بندی هم بالا بیاوریم.

وی افزود: البته مس برای لیگ دوازدهم گزینه‌های دیگر هم مد نظر داشت. همانطور که من چند پیشنهاد دیگر هم داشتم، با این حال بعد از بررسی جوانب و شرایط مس کرمان دو طرف به این نتیجه رسیدیم که قرارداد من تمدید و لیگ دوازدهم نیز هدایت این لیگ کرمانی را برعهده بگیرد.

سرمربی تیم مس کرمان در پاسخ به این سوال که چه برنامه برای این تیم در فصل آینده داریدگفت: در مذاکراتی که با مدیران این باشگاه داشتم به این نتیجه رسیده‌ایم که مس در لیگ دوازدهم علاوه بر تلاش برای کسب یکی از عناوین قهرمانی در لیگ بر‌تر وجام حذفی باید حتما سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نیز به خودش اختصاص دهد و امیدوارم با یک برنامه ریزی صحیح محقق شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری که چه تدابیری برای تحقق خواسته‌های مدیران باشگاه مس دارید، اظهارکرد: به هر حال رسیدن به این عناوین ابزار و امکانات مناسبی ‌می‌خواهد که باید فراهم شود.

ما بیش از هر چیز به دنبال بازیکنان خوب و با کیفیت خواهیم رفت و امیدواریم بتوانیم با جذب نیروهای شاخص و مناسب لیگ دوازدهم را خوب آغاز و

خوب هم به پایان ببریم.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی ما گزینه‌های مختلفی را برای پیوستن به مس در نظر داریم که در حال رایزنی و مذاکره با آن‌ها هستیم هرچند که ممکن است برخی از گزینه‌هایی که در ذهن داریم و یا باشگاه‌های قبلی خود قرار داشته باشند و یا میل هم برای آمدن به کرمان نداشته باشند.

قاسم پوردر پاسخ به این سوال که چه تعداد از بازیکنان فصل پیش مس کرمان را در تیم خود حفظ خواهید کرد تصریح کرد: برخی از بازیکنان فصل قبل مس از قابلیت و توانایی‌های خوبی برخوردار هستند و سعی ‌می‌کنم تا ۵۰ یا ۶۰ درصد آن‌ها را در ترکیب خود حفظ کنیم‌.

وی همچنین در ارزیابی خود از عملکرد مس در لیگ گذشته گفت‌: من اعتقاد دارم که تیم ما در هشت هفته‌ای که هدایت آن را برعهده داشتند از خوب هم خوب‌تر هم نتیجه گرفتند اگر به جدول نگاه کنید ما با سایپا و حتی ذوب آهن که در رده ششم جدول است دو امتیاز فاصله داریم ضمن آنکه به این نکته توجه داشته باشید که از زمانی که به مس رفتم پیش از هر چیز هدفم حفظ سهمیه این تیم در لیگ بر‌تر است.


امضای کاربر :



چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 21:43
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :